piątek, 7 listopada 2008

Ciekawostki u operatora pocztowego

InPost wprowadził opcję ubezpieczenia przesyłek. Usługa skierowana jest do użytkowników wysyłających ważne listy polecone ekspresowe i paczki. Najnowsza oferta InPost weszła w życie na terytorium całej Polski, w każdych Punktach Obsługi Klienta a również wydziałach InPost i jest możliwość z niej korzystać od pierwszej połowy lipca dwa tysiące ósmego roku.

InPost zapewnia korzystającym - w chwili zniszczenie, uszkodzenia bądź straty ubezpieczonej przesyłki - oddanie kosztów pieniężnych w wysokości nałożonej w statusie usług. Zgodnie z obowiązującym cennikiem wysyłkę jest możliwe ubezpieczyć do kwoty pięciuset lub tysiąca złotych, w zależności od jej wartości, dopłacając do ceny adekwatnego listu czy też paczki stosownie dwa czy też 3 złote. Ubezpieczenie paczek obowiązuje od momentu wysłania korespondencji do czasu jej poprawnego dostarczenia do odbiorcy, podczas przewozu środkami transportu InPost.

Nowiuteńka usługa jest cząstką naszej strategii postępowej, która ma w założeniu podniesienie konkurencyjności InPost w sektorze usług wysyłkowych. Ubezpieczenie korespondencji - obok śledzenia listów za sprawą Internet, telefon komórkowy bądź nadajniki GPS – jest kolejnym gwarantem zabezpieczenia przesyłki wysyłanej przez InPost. Dzięki owym usługom również nasz firma, jak i konsumenci, posiadamy możliwość stałego monitoringu trasy, jaką przebywają korespondencje. Pragniemy równolegle zwrócić uwagę wszelkiemu rodzaju nadawcom na wybranie właściwego sposobu wysyłania wartościowych obiektów – w celu tym najlepiej skorzystać z wyboru listu poleconego ekspresowego bądź paczki ekspresowej, do tego z uwzględnieniem możliwości ich ubezpieczenia” – oznajmił Rafał Brzoska, szef zarządu InPost.

InPost, stosownie z zaakceptowanym trendem rozwoju, intensyfikuje operacje handlowe na rynku ogólnokrajowym przez systematyczne zawieranie nowych istotnych umów i dynamiczny rozrost sieci obsługi klienta. W 2007 roku firma zdublowała ilość obsługiwanych miast, która wzrosła z siedemdziesięciu trzech do 158 Rozszerzony został także pakiet oferowanych produktów i usług. Dodatkowo, InPost przeprowadza kampanię komunikującą o konieczności wymiany skrzynek pocztowych na nowe euro skrzynki. W jej ramach spółka bierze udział w przetargach na sprzedaż a także montaż nowszych skrzynek w spółdzielniach mieszkaniowych. Nadto, latem 2007 roku InPost rozpoczął też świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych w ramach spółki InPost Finanse, stanowiącej dopełnienie prowadzonej wcześniej działalności pocztowej.

W ramach udoskonalania i dodatkowo unowocześniania przebiegów logistycznych w grudniu dwa tysiące siódmego roku InPost wdrożył system monitoringu korespondencji. Jest to pierwsza oryginalna w Polsce usługa umożliwiająca sprawdzać na żywo - za pomocą strony www.inpost.pl - procedurę doręczania przesyłek.

Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto rozpoczęcie 5 najnowszych usług rocznie. Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponowała paletą 15 artykułów z gałęzi pocztowej, otworzy również świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych oraz wprowadzi obsługę przesyłek poza Polską. Pośród najnowszych usług znajdą się także: paczka pobraniowa czy usługi zorientowane na e-handel.

Brak komentarzy: