wtorek, 25 listopada 2008

Nowinki pocztowe

Poczta Polska a In Post – walka o klientów? Zarówno Poczta Polska jak i prywatna firma usługowo – pocztowa In Post na dobre rozpoczęły walkę o klientów. Ta druga po wygranej bitwie o „blaszki”, za sprawą których mogła dostarczać paczki o wadze poniżej 50 g (monopol w tej kwestii w dalszym ciągu należy do PP), postanowiła wprowadzić dodatkowe ułatwienia dla swoich klientów. Firma wcieliła albowiem w życie możliwość ubezpieczenia korespondencji pocztowych(szczególnie ważnych listów poleconych ekspresowych i pączek). Daje to gwarancję zwrotu kosztów w przypadku zniszczenia bądź utraty ubezpieczonej paczki.

In Post Finanse oferuje dodatkowo m.in. sposobność do nadawania przekazów pieniężnych krajowych a także zagranicznych, a klientom indywidualnym sprzedaż produktów bankowych i pożyczkowych i dodatkowo możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp.. również w miejscu naszego zamieszkania za pośrednictwem listonoszy tej spółki. Do podstawowych zalet korzystania spośród usług tej firmy należą z pewnością terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny. Na uwagę zasługuje również uruchomienie systemu śledzenia przesyłek, który pozwala sprawdzać na jakim etapie doręczania jest ich korespondencja za pośrednictwem oficjalnej witryny operatora.

O tym jak dynamicznie rozwija się firma świadczy choćby fakt, że chociaż rozpoczęła swoją aktywność w 2006 r. w chwili obecnej posiada już przedstawicielstwa w 90 miastach całej Polski a także 800 Punktów Obsługi Klienta. W 2007 r. In Post zostało laureatem Międzynarodowego Konkursu "EuroCertyfikat", a w 2008 roku uhonorowany Medalem Europejskim za niezwykle wysokie standardy jakości świadczonych usług.

Brak komentarzy: